Back to reality - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Leah Smith - WaarBenJij.nu Back to reality - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Leah Smith - WaarBenJij.nu

Back to reality

Door: Leah

Blijf op de hoogte en volg Leah

29 Juni 2017 | Verenigde Staten, Seattle

Zus weg, normale leven begint weer. Het is inmiddels alweer 3 weken geleden dat Hanne weg is gegaan en eigenlijk is alles weer normaal. Natuurlijk is het wel weer gek om alles alleen te doen na 2,5 week alles met Hanne te hebben gedaan. Even wat hoogtepunten van de afgelopen weken:

Vorige week was het opeens echt zomer. een paar dagen lang 30 graden. Mike en Soleil namen me weer mee op de boot en natuurlijk hebben we gewakeboard. Ze zijn de laatste tijd aan het kijken naar huizen en ze hebben nu net een huis gezien waar ze een bod op gaan doen dus het is even afwachten. We hebben veel tijd besteed aan vanaf het water huizen kijken.

Ik ben ook weer eens gaan hiken. In de winter heb ik dat veel gedaan samen met Ana maar omdat zij nu weg is, ben ik daar ook een beetje mee gestopt. Toen werd het opeens zo mooi weer dat ik wel graag wilde gaan en het uitzicht was het zo waard. In de winter was alles natuurlijk grijs en kaal maar nu was het het tegenovergestelde.

Een vriendin van mij, Jessica, vroeg me vorige week mee naar een voetbal wedstrijd. De Seattle Sounders ( het voetbal team ) speelde tegen Chicago hier in Seattle. Dit was mijn eerste voetbal wedstrijd ooit en het was echt gaaf. Omdat Seattle thuis speelde was het hele stadion vol en hing er een hele gezellige sfeer.

Volgende week is 4th of July. Mike en Soleil zijn dan ergens anders maar ik heb al leuke plannen gemaakt. S'avonds is de vuurwerk show dus waarschijnlijk ga ik daar samen met een vriendin heen. Ella heeft vanaf gister Zomervakantie wat voor mij dus betekent dat ik hele dagen moet werken. Op zich vind ik dat best leuk, omdat we nu echt activiteiten kunnen doen en ons niet druk hoeven maken om tijdschema's ofzo. Volgende week ben ik hier al 6 maanden.... halverwege zou je zeggen..... daar moet ik nog eens goed over na denken....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Seattle

Leah

4 januari vertrek ik voor ongeveer 13 maanden naar het grote Amerika. Ik ga daar werken als Au pair. Ik krijg dus de zorg voor een meisje van 6,5. In deze blog hou ik iedereen op de hoogte van alles wat ik meemaak en alles wat ik ga zien.

Actief sinds 21 Nov. 2016
Verslag gelezen: 528
Totaal aantal bezoekers 111770

Voorgaande reizen:

04 Januari 2017 - 04 Januari 2018

Au pair in Washington State

Landen bezocht: