4th of July - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Leah Smith - WaarBenJij.nu 4th of July - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Leah Smith - WaarBenJij.nu

4th of July

Door: Leah

Blijf op de hoogte en volg Leah

09 Juli 2017 | Verenigde Staten, Seattle

Dinsdag was het 4 juli! De dag dat ik 2 dingen te vieren had. 1: Ik was officieel 6 maanden in de VS. 2: Independence day :)

Ik was heel benieuwd hoe the 4th hier nou echt gevierd werd. Het is een nationale feestdag dus iedereen was vrij. Ik had Mike en Soleil die vrijdag afgezet op het vliegveld, want ze gingen naar familie in New Jersey. Mike kwam dinsdagavond weer thuis maar die dinsdag the fourth was ik dus de hele dag alleen thuis. Natuurlijk had ik wel dingetjes gepland. Linde ( een au pair uit Nederland ) woont ongeveer 20 minuten van mij vandaan en haar host family gaf een 4th of July feestje. In totaal kwamen er ongeveer 50 vrienden en familie naar dat feestje. Linde had mij ook uitgenodigd en rond een uurtje of 1 zaten we aan het zwembad in hun tuin. Iedereen had super veel eten meegenomen en het voelde echt als een familie feest. Super gezellig. Helaas kon ik niet heel erg lang blijven, want ik had een 2de feestje gepland. Seattle heeft elke 4th of July een grote vuurwerk show op lake union. Anne ( een au pair uit Duitsland ) kende iemand met een appartement in Seattle met een rooftop en een zwembad dat uitkeek over lake union. Anne en ik besloten dus om daar heen te gaan samen met nog 2 andere au pairs. Uiteindelijk waren er ongeveer 15 mensen. Het was super mooi weer dus een BBQ leek ons wel een goed idee. Na het zwemmen in het zwembad en het eten was het tijd voor de vuurwerk show. Het uitzicht over Seattle vanaf het balkon was perfect! Het vuurwerk werd vanaf een boot in the lake afgevuurd. Overal op het meer zag je mensen op hun boten om vanaf het water de show te kunnen zien. Na een hele mooie show ben ik met Anne mee naar huis gegaan en heb ik daar geslapen zodat ik niet meer helemaal naar huis hoefde te rijden. Tot nu toe is the 4th of July by far mijn favoriete feestdag hier!

Nu het echt zomer is, is er zo veel te doen hier. Ik was vrij de afgelopen week dus heb ik veel in de zon gelegen op het strand.
Vandaag ben ik samen met Anne lake union op geweest met onze paddleboards!
Helaas gaan 2 van mijn goeie vrienden heel binnenkort naar huis en daar zie ik wel een beetje tegenop maar I am still going strong!!

  • 09 Juli 2017 - 08:34

    Hanne:

    You co girl!

  • 09 Juli 2017 - 09:57

    Pete:

    this is my girl!!Trots op hoe je het doet!!

  • 15 Juli 2017 - 21:43

    Jos:

    Rooftopparty!!Goed bezig Leah.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Seattle

Leah

4 januari vertrek ik voor ongeveer 13 maanden naar het grote Amerika. Ik ga daar werken als Au pair. Ik krijg dus de zorg voor een meisje van 6,5. In deze blog hou ik iedereen op de hoogte van alles wat ik meemaak en alles wat ik ga zien.

Actief sinds 21 Nov. 2016
Verslag gelezen: 491
Totaal aantal bezoekers 111831

Voorgaande reizen:

04 Januari 2017 - 04 Januari 2018

Au pair in Washington State

Landen bezocht: