Dag 0 - Reisverslag uit Delft, Nederland van Leah Smith - WaarBenJij.nu Dag 0 - Reisverslag uit Delft, Nederland van Leah Smith - WaarBenJij.nu

Dag 0

Door: Leah

Blijf op de hoogte en volg Leah

03 Januari 2017 | Nederland, Delft

Over ongeveer 20 uur is het zover. Dan zit ik in het vliegtuig richting New york!! Echt een heel gek idee maar toch is het zo. Morgen begint het avontuur ECHT.
Ik heb er heel erg veel zin in maar ben zenuwachtig tegelijk. Hoe zal het allemaal gaan? Red ik me daar wel? Ik ben er wel van overtuigd dat het goed gaat komen maar dat moet ik natuurlijk eerst nog even afwachten. Helaas ben ik al een paar dagen heel erg verkouden en voel ik me niet helemaal fit maar dat betekent niet dat ik er minder zin in heb. Morgen maar proberen om veel te slapen in het vliegtuig.
Gisteravond zijn we met z'n vieren lekker uiteten geweest. Papa, Mama en Hanne hebben mij nog wat kleine cadeautjes gegeven. Gister kwam ik op het idee om Hanne ook een cadeautje te geven. Ik vond namelijk dat zij ook wel iets leuks verdient. Ik heb een grote knuffelbeer van 100cm gekocht en daar heb ik mijn eigen parfum op gespoten. Zo heeft ze altijd iets om mee te knuffelen :)
Vanochtend was er een beetje stress. Ik wilde online inchecken maar toen bleek dat mijn koffer misschien te groot was. Het was heel onduidelijk wat de afmetingen mochten zijn dus hebben we voor de zekerheid de grote koffer ingeruild voor een maatje kleiner. Nu is het allemaal een beetje meer proppen maar waarschijnlijk gaat alles gewoon passen ( hoop ik ).

Morgen om kwart over 6 mag ik inchecken. Het afscheid nemen wordt wel heel lastig ben ik bang maar ik weet ook dat het niet voor niks is. En iedereen thuis red het vast ook wel.

Het idee dat ik morgen gewoon door New york loop is zo raar. En het idee dat ik vrijdag doorvlieg naar Seattle misschien nog wel gekker. Nu gaat het echt beginnen. Ik ga het echt doen. Wie had dat 2 jaar geleden kunnen bedenken.

  • 03 Januari 2017 - 13:54

    Jeanine:

    Lieve Leah,

    Je gaat het daar echt wel redden! je bent super lief, zorgzaam en avontuurlijk en ik hoop dat je een super leuke tijd gaat beleven daar!
    Ik ga je stiekem toch wel echt heel erg missen een jaar lang...
    Ik wens je heel veel plezier!!!
    jij kan dit!

    Liefs Jeanine

  • 03 Januari 2017 - 14:37

    Debby:

    Lieve Leah,
    Heel heel heeeeel veel succes en plezier in the states!
    Jij redt het wel daar ben ik van overtuigd!
    Ik verheug me op jouw verhalen!
    Heel veel liefs en kusjes xxxxxxl


  • 03 Januari 2017 - 17:41

    Eveliene:

    Super spannend allemaal! Heel veel plezier, hopen dat je snel een beetje opknapt en er dan met volle 100% van kan genieten!

  • 03 Januari 2017 - 18:36

    Jack:

    Hoi Leah,
    Heel veel plezier in Amerika, je zal zien, die Amerikanen zijn heel vriendelijk!
    Groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leah

4 januari vertrek ik voor ongeveer 13 maanden naar het grote Amerika. Ik ga daar werken als Au pair. Ik krijg dus de zorg voor een meisje van 6,5. In deze blog hou ik iedereen op de hoogte van alles wat ik meemaak en alles wat ik ga zien.

Actief sinds 21 Nov. 2016
Verslag gelezen: 878
Totaal aantal bezoekers 111787

Voorgaande reizen:

04 Januari 2017 - 04 Januari 2018

Au pair in Washington State

Landen bezocht: