Bezoek! - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Leah Smith - WaarBenJij.nu Bezoek! - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Leah Smith - WaarBenJij.nu

Bezoek!

Door: Leah

Blijf op de hoogte en volg Leah

25 September 2017 | Verenigde Staten, Seattle

Long time no see.... Ik was op het begin van plan om elke week of elke twee weken iets te schrijven maar dat lukt niet zo goed. Oké, even denken. De laatste keer dat ik geschreven heb, waren we net verhuisd geloof ik. We wonen hier dus nu al een tijdje en het huis blijft zo fijn. Het is zo ruim en mooi en dicht bij het water. Beter kan het gewoon niet. een kleine 3 weken geleden kwamen papa en mama dan eindelijk op bezoek. Ik had ze natuurlijk al 8 maanden niet gezien. Wel gek hoor, om ze opeens hier te hebben maar we hadden al plannen gemaakt. De eerste week dat ze hier waren, gingen we naar Yellowstone National Park. Papa en Mama hadden een RV gehuurd ( heeeeeeel groot ) en maandagochtend begonnen we aan de 12 uur durende roadtrip. Omdat we wat laat uit Seattle vertrokken, stopten we onderweg om ergens te overnachten. De volgende dag reden we door naar het park zelf. De roadtrip leidde ons door 4 staten: Washington, Idaho, Montana en Wyoming. Het landschap onderweg veranderde elk uur. Woensdag en donderdag waren de dagen in het park zelf. We zagen zulke mooie dingen. Van geisers, bizons tot elanden. Ik zal wat fotos uploaden van de dingen die we daar gezien hebben. Vrijdagochtend begonnen we weer aan de terugreis en zaterdag ochtend was ik weer thuis. Het was een week waarin we veel in de auto zaten maar het was het zeker waard. Super leuk ook om dit met Papa en Mama te doen. Dat weekend bleven ze dan ook bij ons in huis slapen en dat was super gezellig. Dit was eigenlijk de eerste keer dat ze Mike en Soleil ontmoetten en dat was voor mij wel een beetje gek. Mijn ouders en mijn host parents. Ik heb papa en mama een beetje Seattle en Bellevue laten zien.

Verder heb ik eigenlijk niet veel nieuws. Dingen gaan zoals altijd. Ella en ik doen onze dagelijkse dingetjes en we hebben het nog steeds heel leuk. Ik ben veel weg met vrienden en doe hele mooie hikes etc.

Vanochtend kwam in de keuken in en toen zag ik de extention papieren liggen.... Het wordt tijd om het officieel te maken....

  • 25 September 2017 - 18:28

    Eveliene:

    Whaaa, wat een mooie plaatjes zeg, mooi daar!
    Ik lees dat je het nog erg naar je zin hebt, ben dus ook benieuwd wat je officieel gaat maken???

  • 25 September 2017 - 19:41

    Mariëlle:

    Leuk hoor! En wat een bijzonder uitstapje hebben jullie gemaakt!
    Nu dus officieel een verlenging van je verblijf daar! Stoer! en begrijpelijk; je kan tot de zomervakantie hier toch niet starten met een studie.
    Geniet van al het moois en al het leuks! Eind deze week hoor ik de verhalen van je ouders weer!
    liefs, Mariëlle

  • 25 September 2017 - 19:41

    Mariëlle:

    Leuk hoor! En wat een bijzonder uitstapje hebben jullie gemaakt!
    Nu dus officieel een verlenging van je verblijf daar! Stoer! en begrijpelijk; je kan tot de zomervakantie hier toch niet starten met een studie.
    Geniet van al het moois en al het leuks! Eind deze week hoor ik de verhalen van je ouders weer!
    liefs, Mariëlle

  • 25 September 2017 - 19:42

    Mariëlle:

    lekker handig zo'n vertraging in verzenden bericht ....nu heb je m twee keer...haha...

  • 25 September 2017 - 20:36

    Annemieke:

    Wooooooo bizar die verschillende landschappen!
    Mooi zeg!
    En je verlenging...boehoooeeee nog langer :-(
    Nee hoor je hebt gelijk, kan je gelijk door aan de studie straks!
    Dikke knuf Xx

  • 26 September 2017 - 15:05

    Hanne:

    LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE IT!!!!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Seattle

Leah

4 januari vertrek ik voor ongeveer 13 maanden naar het grote Amerika. Ik ga daar werken als Au pair. Ik krijg dus de zorg voor een meisje van 6,5. In deze blog hou ik iedereen op de hoogte van alles wat ik meemaak en alles wat ik ga zien.

Actief sinds 21 Nov. 2016
Verslag gelezen: 461
Totaal aantal bezoekers 111805

Voorgaande reizen:

04 Januari 2017 - 04 Januari 2018

Au pair in Washington State

Landen bezocht: