Veel nieuws!! - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Leah Smith - WaarBenJij.nu Veel nieuws!! - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Leah Smith - WaarBenJij.nu

Veel nieuws!!

Door: Leah

Blijf op de hoogte en volg Leah

27 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Seattle

Mijn eerste blog vanuit het nieuwe huis!! Ja, Het is dan toch echt gebeurd. Vanaf het moment dat ik hier kwam ,8 maanden geleden, zijn Mike en Soleil al naar huizen aan het kijken. 2 maanden geleden hadden we soort van een huis gekocht maar na veel gedoe toch niet doorgegaan. 2 weken geleden gebeurde het dan toch echt. Het oude huis was natuurlijk al helemaal leeg en binnen een dag waren we helemaal van het ene naar het andere huis verhuist. Natuurlijk moesten er wat dingen aan het nieuwe huis gebeuren maar dat waren vooral kleine dingetjes. Het is zoooo groot. Alles wat ik in de vorige blog beschreven had, is hier en het is nog mooier dan ik dacht. Binnen 2 minuten sta je op het strandje en kan je lake washington op om te paddleboarden, wakeboarden of kajakken.

De verhuizing kwam op precies het goeie moment. Ik begon me af en toe te vervelen omdat alles zo normaal geworden was. Ik had niet echt meer het idee dat ik iets heel speciaals aan het doen was hier in Amerika. Nu we verhuist zijn, ook al is het maar 15 minuten van het oude huis vandaan, voelt alles weer een beetje nieuw en heb ik weer zin om dingen te gaan doen.

Ik ben hier dus nu bijna 8 maanden.... De maand dat ik moet beslissen of ik wil blijven of niet.... Na veel nadenken en pro's en con's afwegen, heb ik dan een beslissing kunnen nemen... en soms ben ik bang dat het niet de goede beslissing is maar ik ga het wel gewoon doen. Ik heb besloten om officieel 6 maanden te verlengen maar in overleg met Mike en Soleil is het plan om 4 maanden langer voor ze te blijven werken als au pair. Mijn 5de extra maand wil ik dan gaan reizen door Amerika en dan vlieg ik door naar huis! Dat zou betekenen dat ik begin juni terug ben in Nederland. Ik heb de officiële papieren nog niet opgestuurd gekregen dus het staat nog niet vast maar het ziet er naar uit dat dit plan voor iedereen goed uit komt hier. De rede dat ik langer wil blijven is eigenlijk heel simpel. Mijn studie in NL begint pas in September 2018 en als ik niet zou verlengen dan zou ik in Feb weer thuis zijn. Dat zou betekenen dat ik een half jaar thuis moet zitten/ moet werken en dat zie ik ook niet helemaal zitten. Met 4 extra maanden hier kan ik meer reizen, wat geld sparen, meer ervaring opdoen. Eenmaal thuis heb ik dan nog 3 maanden om me voor te bereiden op mijn studie en om vrienden die ik hier gemaakt heb op te zoeken in Europa.
Dit betekent wel dat ik jullie nog 8/9 maanden moet missen.....

Verder heb ik weer een keertje een hike gedaan, ben ik naar een American Football game geweest, gewakeboard, nieuwe mensen ontmoet, trip naar San francisco geboekt en plannen gemaakt om naar Las Vegas te gaan

  • 27 Augustus 2017 - 20:27

    Hanne:

    Leetje, ik wil je niet nog 8/9 maanden missen!!
    X je zusje

  • 27 Augustus 2017 - 20:38

    Petra:

    Gelukkig zie ik je over 2 weken!!! xxx

  • 27 Augustus 2017 - 20:53

    Marielle:

    Wat een leuke plannen heb je Leah!! xbuuf

  • 28 Augustus 2017 - 11:42

    Pete:

    Lastig, he, om zo'n beslissing te nemen. Maar.... niet twijfelen, groot gelijk om te verlengen ( zou ik ook doen!!). Moet je dan wel nog langer missen, maar dan kan ik nog wel ( net!!) handelen!! XX

  • 03 September 2017 - 13:29

    Nienke:

    Jeetje lee wat een gaaf maar ook spannend nieuws! Nog langer moeten wij je hier in Nederland missen. Maar gelukkig kunnen ze daar in Seattle nog een paar maanden van je genieten.
    Hopelijk blijft het een goede keus en wat er ook gebeurd, blijf aan dit gevoel denken als het een keertje wat minder gaat!

    Dikke kus xxxx

  • 03 September 2017 - 13:29

    Nienke:

    Jeetje lee wat een gaaf maar ook spannend nieuws! Nog langer moeten wij je hier in Nederland missen. Maar gelukkig kunnen ze daar in Seattle nog een paar maanden van je genieten.
    Hopelijk blijft het een goede keus en wat er ook gebeurd, blijf aan dit gevoel denken als het een keertje wat minder gaat!

    Dikke kus xxxx

  • 08 September 2017 - 22:59

    Jos:

    En zijn ze er al?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Seattle

Leah

4 januari vertrek ik voor ongeveer 13 maanden naar het grote Amerika. Ik ga daar werken als Au pair. Ik krijg dus de zorg voor een meisje van 6,5. In deze blog hou ik iedereen op de hoogte van alles wat ik meemaak en alles wat ik ga zien.

Actief sinds 21 Nov. 2016
Verslag gelezen: 757
Totaal aantal bezoekers 111757

Voorgaande reizen:

04 Januari 2017 - 04 Januari 2018

Au pair in Washington State

Landen bezocht: