Hoe en wat? - Reisverslag uit Renton, Verenigde Staten van Leah Smith - WaarBenJij.nu Hoe en wat? - Reisverslag uit Renton, Verenigde Staten van Leah Smith - WaarBenJij.nu

Hoe en wat?

Door: Leah

Blijf op de hoogte en volg Leah

14 Januari 2017 | Verenigde Staten, Renton

Mijn allereerste werkdag!! Woensdag was ik voor het eerst on-duty en was ik verantwoordelijk voor het meisje. Wat ik dus niet wist, was dat kinderen hier in Amerika ook vroeg uit zijn op woensdag net als in Nederland. Ik had dus een ochtendje voor mezelf en om 12 uur stond ik op het schoolplein te wachten. Het plan voor deze middag was om naar Bellevue club te gaan en daar te gaan zwemmen. The club is zoo groot en er zijn basketball velden en er is een sportschool etc. Ik had alle zwemspullen al bij me dus we konden gelijk door. Het zwemmen zelf was heel gezellig en daarna zijn we weer naar huis gegaan ( niks spannends gebeurd eigenlijk ).
Donderdag moest ik haar naar school brengen en weer ophalen. Het klinkt allemaal heel saai maar voor mij is alles nog steeds een beetje nieuw dus elke activiteit is best vermoeiend. Ik heb met een paar meisjes gesproken die samen met mij in New York waren en ook zij zijn aan het eind van de dag kapot. Het is super leuk om met deze meisjes te skypen want zij weten precies wat ik doormaak en zij gaan door precies hetzelfde proces. Gister heb ik veel research gedaan naar hoe ik mijn vrije tijd ik kan vullen en wat ik in mijn vrije weekenden wil gaan doen. Ik denk dat ik zoveel mogelijk wil gaan reizen dit jaar. Ik wil sowieso een weekendje naar San Diego want daar woont een vriendin die ik tijdens oriëntatie ontmoet heb. Hetzelfde geldt voor Chigago!
Dit weekend ben ik vrij dus vandaag ga ik misschien eventjes naar the mall en ik ga met een meisje wat drinken. Morgen wordt een leuke dag want dan ga ik met een vriendin hiken en daarna lekker ergens wat eten. Super veel zin in

  • 14 Januari 2017 - 17:24

    Hanne:

    Leukleukleukleukleuk!

  • 14 Januari 2017 - 18:48

    Debby :

    Leuke vooruitzichten meis! Btw hoe heet het meisje?

  • 14 Januari 2017 - 19:32

    Annemieke:

    Zo hee, wat een heerlijk leventje. Los van de vermoeidheid (dat gaat vast snel over) heb je het zo te lezen prima voor elkaar!
    Enjoy!
    En fotootje, dat zou leuk zijn

  • 14 Januari 2017 - 20:07

    Leah Smith:

    Het meisje heet Ella. Foto's komen nog :)

  • 15 Januari 2017 - 13:42

    Petra:

    Kusje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Renton

Leah

4 januari vertrek ik voor ongeveer 13 maanden naar het grote Amerika. Ik ga daar werken als Au pair. Ik krijg dus de zorg voor een meisje van 6,5. In deze blog hou ik iedereen op de hoogte van alles wat ik meemaak en alles wat ik ga zien.

Actief sinds 21 Nov. 2016
Verslag gelezen: 437
Totaal aantal bezoekers 111775

Voorgaande reizen:

04 Januari 2017 - 04 Januari 2018

Au pair in Washington State

Landen bezocht: