November ( maand 11 ) - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Leah Smith - WaarBenJij.nu November ( maand 11 ) - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Leah Smith - WaarBenJij.nu

November ( maand 11 )

Door: Leah

Blijf op de hoogte en volg Leah

04 December 2017 | Verenigde Staten, Seattle

Oeii een maand niks geschreven! Ben nu al weer vergeten wat ik deze maand allemaal gedaan heb.
Natuurlijk heb ik gewoon gewerkt en nu ik hier bijna een jaar ben, merk ik dat ik het idee dat er over 5 maanden een nieuwe au pair komt die mijn plek over gaat nemen, best moeilijk vindt. Nog 5 maanden... Lijkt lang maar ook weer niet.... Ik probeer daar niet te veel over na te denken.

Soleil heeft begin november haar eigenlijk orthodontist praktijk geopend en omdat ik veel vrije tijd heb, ben ik daar ook vaak te vinden. Ik help haar dan vaak met dingen opzetten en af en toe legt ze me uit hoe het allemaal werkt als je orthodontist bent. Om haar praktijk te promoten, hebben we ons ingeschreven voor een event in Woodinville ( dat is waar haar praktijk is ). Soleil, Mike en alle werknemers hadden een kraampje gehuurd waar ze dingen en informatie weggaven. Soleil haar zus kwam dat weekend ook op bezoek. Het event draaide om de 5km run en haar zus en ik besloten om die samen te gaan doen. Ook tijdens de run wilden we reclame maken dus hadden we ons verkleed als kerstmannen ( je moet wat bedenken... ) Uiteindelijk was het een super gezellige dag. Het is eigenlijk altijd leuk om samen met mijn hosts op pad te gaan.

Ook ben ik een weekendje naar Vancouver geweest samen met Berit. Omdat Vancouver zo dichtbij is ( maar 3,5 uur met de bus ) vertrokken we zaterdag ochtend heel vroeg en namen we zondag avond de bus weer terug. Voor mij was dit de eerste keer in Canada! Zaterdag hebben we de hele dag rond gelopen in de stad en hadden we een fiets gehuurd zodat we Stanley park konden gaan bekijken. Stanley park is blijkbaar het grootste park in een stad in Canada. S'avonds besloten we om naar een ijshockey game te gaan. We weten helemaal niks van ijshockey maar het was het zeker waard om mee te maken. Zondag was het weer helaas niet zo mooi dus zijn we van cafeetje naar cafeetje gegaan.

23 november was het Thanksgiving. Ik had Mike,Soleil en Ella de dag ervoor naar het vliegveld gebracht want ze gingen naar Mike zijn ouders. Ik was dus alleen thuis maar ik wilde natuurlijk wel Thanksgiving vieren. Rachel had me gelukkig uitgenodigd om het met haar en haar hosts te komen vieren. De hele dag bestond uit eten...eten en eten... Thanksgiving is wel iets heel moois eigenlijk. Iedereen zegt waar hij of zij dankbaar voor is.

Nou, dat was november! ( ben vast vanalles vergeten )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Seattle

Leah

4 januari vertrek ik voor ongeveer 13 maanden naar het grote Amerika. Ik ga daar werken als Au pair. Ik krijg dus de zorg voor een meisje van 6,5. In deze blog hou ik iedereen op de hoogte van alles wat ik meemaak en alles wat ik ga zien.

Actief sinds 21 Nov. 2016
Verslag gelezen: 775
Totaal aantal bezoekers 111847

Voorgaande reizen:

04 Januari 2017 - 04 Januari 2018

Au pair in Washington State

Landen bezocht: