Washington DC en groot nieuws - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Leah Smith - WaarBenJij.nu Washington DC en groot nieuws - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Leah Smith - WaarBenJij.nu

Washington DC en groot nieuws

Door: Leah

Blijf op de hoogte en volg Leah

30 April 2018 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Na 4 dagen in New York te zijn geweest, was het tijd om verder te gaan naar Washington DC. De bus van NYC naar DC vertrok om 8 uur s'ochtends en 4,5 uur later kwam ik dan eindelijk aan in de hoofdstad van The US. DC is veel rustiger dan New York en er is op zich best veel te doen. Omdat ik maar 1,5 dag hier had besloot ik gelijk maar naar The Mall te gaan. Dit is de buurt waar het witte huis, capitol etc. staan. Na een middag rond gelopen te hebben, ben ik terug naar mijn hostel gegaan waar rond 6 uur een monumenten tour zou beginnen. We kregen een rondleiding langs al de belangrijke monumenten in de stad. Er was ook een ander Nederlands meisje die de tour deed en de dag erna zijn we samen uit eten geweest. Super gezellig.

Dag 2 bestond uit meer rondlopen door verschillende wijken en een bezoek aan een paar musea. DC staat bekent om de gratis musea en dus was dat wel leuk om te gaan bekijken.
Toen was het tijd om naar het vliegveld te gaan en na een 6 uur durende vlucht, landde ik weer veilig en helemaal blij en trots ( dat ik dit helemaal alleen heb gedaan ) in Seattle, THUIS!

GROOT NIEUWS: BABY CHIULLI IS GEBOREN!!!!!
3 dagen nadat ik terug kwam van mijn trip, gister dus, had Soleil een werkevenement. Het was een 5 km run waar zij een tent had en als sponsor aanwezig was. Net nadat ik over de finish kwam, komt Mike naar me toe. Soleil had de hele nacht al weeën dus ik wist dat er een kans was dat de baby snel zou komen. Ze hadden ook een tas meegenomen voor als ze opeens naar het ziekenhuis moesten. Mike vertelde mij dat ze naar het ziekenhuis moesten en of ik met Ella alles bij dat evenement kon opruimen ( samen met haar werknemers ) en dan de hele dag met Ella dingetjes kon doen.
Ik de hele dag wachten op een berichtje natuurlijk. Rond een uur of 5/6 in de middag werd ik dan eindelijk gebeld: WILLIAM ANTHONY CHIULLI is geboren. Ella en ik springen in de auto op naar het ziekenhuis. Hij is zo klein en zo schattig. Mike, Soleil en de Baby moesten een nachtje in het ziekenhuis blijven dus nam ik Ella mee naar huis. Vandaag mogen ze heel waarschijnlijk naar huis. Het gaat helemaal goed met Soleil en de baby.

  • 30 April 2018 - 12:04

    Helene:

    Echt zo bijzonder allemaal!!

  • 30 April 2018 - 15:00

    Mariëlle:

    Wat bijzonder dat je dit allemaal kan mee maken: NY, Washington en dan daarna van zo dichtbij de geboorte van de baby. Succes met deze nieuwe flow!!

    groetjes, van je verre buuf: Mariëlle

  • 01 Juni 2018 - 21:19

    Jos:

    Almost done. Als je eenmaal hebt bedacht dat je weer naar huis gaat dan moet het niet te lang duren. Fijne tijd nog daar met de baby en alvast happy homecomings! Als jij thuis komt dan ben ik zelf een tijdje op vakantie. Zie je later.
    Jos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Leah

4 januari vertrek ik voor ongeveer 13 maanden naar het grote Amerika. Ik ga daar werken als Au pair. Ik krijg dus de zorg voor een meisje van 6,5. In deze blog hou ik iedereen op de hoogte van alles wat ik meemaak en alles wat ik ga zien.

Actief sinds 21 Nov. 2016
Verslag gelezen: 584
Totaal aantal bezoekers 111793

Voorgaande reizen:

04 Januari 2017 - 04 Januari 2018

Au pair in Washington State

Landen bezocht: