De laatste loodjes - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Leah Smith - WaarBenJij.nu De laatste loodjes - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Leah Smith - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes

Door: Leah

Blijf op de hoogte en volg Leah

03 April 2018 | Verenigde Staten, Seattle

De laatste loodjes wegen het zwaarst. Zo gaat het gezegde geloof ik. En ik geloof dat dat precies is wat er aan de hand is. Ik heb tijdens mijn eerste au pair jaar nauwelijks last van heimwee gehad. Ik miste natuurlijk wel wat dingetjes van thuis maar ik had nooit het 'verlangen' om naar huis te gaan. Tot een paar weken geleden dan. En nee, geen zorgen. Ik probeer echt heel heel erg te genieten van mijn tijd hier en ik zit echt niet zielig alleen in mijn kamer naar foto's van thuis te staren. Zo erg is het allemaal niet. But to be honest: Als iemand mij een vliegticket voor volgende week naar huis aan zou bieden, dan zou ik die wel aannemen. Ik ben hier nu 15 maanden. Je kan nu wel zeggen dat ik hier echt thuis ben en zo voelt het ook maar toch mis ik Nederland. Ik mis Delft, Ik mis vrienden en familie, Ik mis de Albert Heijn ;), Ik mis het eten, Ik mis mijn leven daar.
Ik heb hier zo veel vrije tijd elke dag dat ik op dit moment niet zo goed meer weet wat ik moet doen en ik heb geloof ik alles hier in de buurt al gedaan en gezien.
Het is wel dubbel moet ik zeggen. Aan de ene kant wil ik heel graag naar huis maar ik weet ook dat wanneer ik in NL aankom, het hele Au pair/Amerika avontuur voorbij is en dat wil ik ook weer niet. Ik wil ook nog helemaal geen afscheid nemen van Mike, Soleil en Ella ( en baby, nog 6 weekjes wachten en dan is Soleil uitgerekend ).
Okay genoeg drama.

Sinds San Diego heb ik eigenlijk niet heel veel bijzonders gedaan. Laatst heb ik een hike gedaan maar er ligt nog veel sneeuw in de bergen en dus was het hiken veel moeilijker dan gedacht. Ik hoop dat de sneeuw snel smelt zodat ik de echte goeie hikes weer kan gaan doen.
Ook ben ik een dagje naar Portland geweest met wat vrienden. Portland is ongeveer 3 uurtjes rijden vanuit Seattle dus dat was prima in een dagje te doen.
Verder ga ik over 2 weken naar New York en Washington D.C. Daar heb ik zooo veel zin in!! Ik ga in mijn eentje voor 6 dagen. 4 dagen NYC en 1,5 dag DC. Ik heb zo veel zin om New York te ontdekken en daar dagen rond te lopen. Soleil haar zus woont daar dus misschien ga ik met haar nog wat dingetjes doen. Zou leuk zijn.

Heel waarschijnlijk kom ik 19 juni naar huis. Ik kan niet wachten om jullie allemaal weer te zien. Maar eerst ga ik heeeeel erg mijn best doen ( en het gaat vast lukken ) om alles eruit te halen wat er in zit. 15 months down. 2,5 to go! I GOT THIS!

  • 03 April 2018 - 07:44

    Petra:

    Love you!!!

  • 03 April 2018 - 10:44

    Annemieke:

    Whoehahhaha de Albert Heijn!!!
    Nou hou vol schatje, nog maaar heel eventjes.
    Geniet van de laatste tripjes/loodjes.
    Xx

    (Het moet dus een Hollands-welkomthuis-feestje-met-hapjes-van-appie worden? ;-))

  • 03 April 2018 - 17:13

    Karin:

    Knap hoe je het allemaal doet. Blijf genieten. Dan kan je je extra verheugen op stamppot boerenkool hahaha.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Seattle

Leah

4 januari vertrek ik voor ongeveer 13 maanden naar het grote Amerika. Ik ga daar werken als Au pair. Ik krijg dus de zorg voor een meisje van 6,5. In deze blog hou ik iedereen op de hoogte van alles wat ik meemaak en alles wat ik ga zien.

Actief sinds 21 Nov. 2016
Verslag gelezen: 472
Totaal aantal bezoekers 111799

Voorgaande reizen:

04 Januari 2017 - 04 Januari 2018

Au pair in Washington State

Landen bezocht: