Tijd voor een feest!!! - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Leah Smith - WaarBenJij.nu Tijd voor een feest!!! - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Leah Smith - WaarBenJij.nu

Tijd voor een feest!!!

Door: Leah

Blijf op de hoogte en volg Leah

05 Januari 2018 | Verenigde Staten, Seattle

YEEAAHHHHHH I MADE IT!!!!!! Een jaar geleden stond ik huilend op het vliegveld, omdat ik opeens realiseerde dat een jaar toch wel heel lang is. Pff... helemaal niet lang haha de tijd is echt omgevlogen en ik kan niet geloven dat ik al een jaar weg ben. Als ik had besloten om niet te verlengen dan zou ik nu waarschijnlijk ook huilend op het vliegveld staan omdat ik afscheid zou moeten nemen van mijn hosts. Maar gelukkig kan ik dat nog even 4 maanden uitstellen ( en de tranen opsparen )
Om nog even in de oud en nieuw sfeer te blijven:
Dit jaar had zo veel ups en downs en ik heb dingen gedaan waarvan ik nooit had verwacht ze ooit te doen. Ik heb zo veel leuke mensen ontmoet en een eigen leven opgebouwd in een onbekend land. Ik heb plaatsen gezien die ik altijd al wilden zien. En ik heb een hele sterke band opgebouwd met mijn host family. Ik ben zo blij dat ik deze mensen heb leren kennen.
Mike en Soleil namen me mee uiteten om te vieren dat ik hier officieel een jaar ben. Super gezellig.

New Years Eve heb ik samen met 3 vriendinnen gevierd. We hebben met z'n alle gekookt en daarna gingen we naar de space needle waar de vuurwerk show was. Ik moet toegeven NYE in Nederland is toch wel veel leuker. Nouja.. volgend jaar ben ik daar weer bij!

Dit was even een korte blog.... 2017 was awesome and I'm totally ready for 2018

  • 06 Januari 2018 - 09:03

    Pete:

    Nou Lee,
    kijk niet teveel hoelang nog, geniet van het hier en nu!! love U!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Seattle

Leah

4 januari vertrek ik voor ongeveer 13 maanden naar het grote Amerika. Ik ga daar werken als Au pair. Ik krijg dus de zorg voor een meisje van 6,5. In deze blog hou ik iedereen op de hoogte van alles wat ik meemaak en alles wat ik ga zien.

Actief sinds 21 Nov. 2016
Verslag gelezen: 584
Totaal aantal bezoekers 111769

Voorgaande reizen:

04 Januari 2017 - 04 Januari 2018

Au pair in Washington State

Landen bezocht: