Kerst enzo - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Leah Smith - WaarBenJij.nu Kerst enzo - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Leah Smith - WaarBenJij.nu

Kerst enzo

Door: Leah

Blijf op de hoogte en volg Leah

27 December 2017 | Verenigde Staten, Seattle

I almost made it!! Over ongeveer een week ben ik officieel een jaar in Amerika. Best gek. Best gaaf!
5 december was het in Nederland natuurlijk Sinterklaas en ik had Ella vertelt dat omdat ze nu een Dutchie ( oohja das al een tijdje mijn bijnaam ) in huis hebben de kans groot is dat Sinterklaas ook even hier langskomt. Omdat ze op die dag zelf bij haar moeder was, had ik die week ervoor haar schoen gevuld met pepernoten en chocolade letters voor iedereen. Ze was helemaal blij!!
Nog even over mijn nieuwe naam: Dutchie! Het begon als een grap van Soleil maar nu wordt ik even vaak Dutchie als Leah genoemd. Laatst kwam Ella naar mijn kamer om te vragen of ik met ze wilden lunchen. Ik liep dus samen met haar naar de keuken en toen zei ze tegen Mike en Soleil: Dutchie has arrived.... tja... moet het maar accepteren dan haha.

Omdat ik als ik terug in NL ben natuurlijk de studie Media, informatie en communicatie wil gaan starten, ben ik hier ook een beetje aan het kijken naar dingen die ik kan doen om al een beetje voor te bereiden. Ik luister elke ochtend naar een radio show hier en nu ik hier toch ben had ik het idee om die mensen van de radio een mailtje te sturen. Nooit gedacht dat ze echt zouden reageren maar uiteindelijk mocht ik dus langskomen in de radio studio terwijl zij de show deden. Ik mocht ze alles vragen over hoe de radio nou precies werkt en aan het einde van de show was ik zelfs eventjes op de radio ( wordt in heel Washington uitgezonden... ). Ook nodigden ze me uit om naar de live kerst uitzending te komen. Twee weken later was die show en dat was ook echt heel gaaf. Waarschijnlijk mag ik binnenkort weer langskomen.

Ook ben ik deze week naar een concert geweest van Macklemore. Hij woont in Seattle dus het was een soort speciale show ofzo. Probeer een beetje te sparen maar dit was het geld zeker waard.

Kerst was ook heel leuk. Soleil was er helaas niet want zij vloog zaterdag avond al naar haar familie in New Jersey. Alleen Mike en ik waren zondag dus thuis want Ella werd pas kerstochtend hier afgezet.
Het sneeuwt bijna nooit hier maar we hadden zo veel geluk want het was een officiele witte kerst dit jaar. Iedereen is super erg verwend en het was zo gezellig om dit met zn alle ( Soleil via skype ) te doen.
Ze zijn nu met z'n alle naar Vermont om te skiën en ik ben dus een weekje alleen thuis. Nog even bedenken wat ik ga doen... maar ik verzin wel wat ;)

  • 27 December 2017 - 07:33

    Annemieke:

    WoW dat jaar is echt omgevlogen!!!!

  • 27 December 2017 - 12:38

    Petra:

    Leuk verhaal weer Leah!!! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Seattle

Leah

4 januari vertrek ik voor ongeveer 13 maanden naar het grote Amerika. Ik ga daar werken als Au pair. Ik krijg dus de zorg voor een meisje van 6,5. In deze blog hou ik iedereen op de hoogte van alles wat ik meemaak en alles wat ik ga zien.

Actief sinds 21 Nov. 2016
Verslag gelezen: 394
Totaal aantal bezoekers 111762

Voorgaande reizen:

04 Januari 2017 - 04 Januari 2018

Au pair in Washington State

Landen bezocht: