Herfst.... - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Leah Smith - WaarBenJij.nu Herfst.... - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Leah Smith - WaarBenJij.nu

Herfst....

Door: Leah

Blijf op de hoogte en volg Leah

26 Oktober 2017 | Verenigde Staten, Seattle

De zomer is officieel voorbij.... Dat betekent regen,regen en regen! Maar het betekent ook: Halloween!! Zoals alles hier, wordt ook Halloween groots aangepakt. Pumpkin spiced Latte, pumpkin scones, pumpkin cupcakes, pumpkin coffee etc. ALLES is pumpkin spiced. Huizen zijn omgetoverd tot haunted houses en elk weekend staat er een pumpkin patch op het programma.

Oohja ik ben natuurlijk ook nog jarig geweest. Dat was wel gek. Op mijn verjaardag zelf heb ik veel met mensen geskyped. S'ochtends hadden Ella,Mike en Soleil een uitgebreid ontbijt voor me gemaakt. Na het ontbijt namen ze me mee naar een pumpkin patch waar we S'Mores gemaakt hebben rond een kampvuurtje. De Seahawks ( Seattle american football team ) speelde die dag ook dus had ik 2 vrienden uitgenodigd om de game te komen kijken samen met ons. Ze hebben me allemaal zo erg verwend. Mike, Soleil en Ella hadden zo veel dingen voor me gekocht en gemaakt. Ik voelde me helemaal jarig!

Terug naar Halloween. Ella en ik zijn druk bezig met het huis versieren in halloween style. We hebben heel veel pompoenen in huis die we gaan uithollen enzo. Ben heel benieuwd wat de plannen voor 31 okt zijn.

De extention papieren zijn ingevuld en opgestuurd! There's no way back. Vanavond vlieg ik naar San Francisco om daar een weekend class te volgen. De classes beginnen vrijdag middag en lopen tot en met zondag avond. We krijgen les over Amerika/San Francisco etc. Ook hebben we een excursie waarin we tijd hebben om de stad zelf een beetje te ontdekken.

Oohja: Bijna 10 maanden geleden stapte ik in het vliegveld naar Amerika. 10 maanden!!!!

  • 29 Oktober 2017 - 13:12

    Jos:

    Hoi Leah,
    Ik begreep van Pete en Petra dat het bij jullie al intussen winter was. Succes met de pumpkins.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Seattle

Leah

4 januari vertrek ik voor ongeveer 13 maanden naar het grote Amerika. Ik ga daar werken als Au pair. Ik krijg dus de zorg voor een meisje van 6,5. In deze blog hou ik iedereen op de hoogte van alles wat ik meemaak en alles wat ik ga zien.

Actief sinds 21 Nov. 2016
Verslag gelezen: 349
Totaal aantal bezoekers 111791

Voorgaande reizen:

04 Januari 2017 - 04 Januari 2018

Au pair in Washington State

Landen bezocht: