Lost sisters back together! - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Leah Smith - WaarBenJij.nu Lost sisters back together! - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Leah Smith - WaarBenJij.nu

Lost sisters back together!

Door: Hanne

Blijf op de hoogte en volg Leah

31 Mei 2017 | Verenigde Staten, Seattle

Zo gek, Ik ben nu precies een week in Seattle en mag eindelijk meekijken in het leven van Leah. Ik neem het schrijven voor een keertje over van Leah en vertel hoe ik het ervaar hier in Amerika.

Om te beginnen de aankomst. Toen ik geland was, rende ik zowat over het vliegveld om na 4, bijna 5 maanden, Leah weer te zien. Leah en haar host parents stonden mij op te wachten en het was zo leuk om haar weer te zien. Haar host parents waren meteen zo aardig en na nog geen 5 minuten in Seattle te zijn, hadden we ze hun eerste Nederlandse woordje geleerd.
Daarna op weg naar huis. Zo mooi was alles en nog steeds vind ik het heel gaaf om het landschap en de stad te zien.

De eerste paar dagen heeft Leah mij verschillende dingen laten zien, zoals Seattle stad, verschillende parken en daarnaast heb ik een aantal van haar vriendinnen ontmoet en natuurlijk heb ik Ella ontmoet, zo leuk is ze!

Dan dit weekend. Dit weekend was super leuk! Haar host family had ons gevraagd of wij het leuk zouden vinden om met hen een weekend weg te gaan. Natuurlijk wilden wij dat. Het plan was om zaterdag met de boot vanuit Lake Union te vertrekken en ongeveer 3 uurtjes te varen om later aan te komen in Gig Harbor waar wij t/m maandag zouden blijven (maandag was het Memorial Day, dus iedereen was vrij). Het was vet lekker weer, dus zijn we het hele weekend op de boot geweest, wakeboarden, tuben, zeehonden en dolfijnen gezien, suppen, kajakken, zonnen, in de hottub gezeten en uiteten geweest. Een super weekend dus!

Deze week was het over met de pret, want Leah moest ''werken''. Naja, voor mij was het nog steeds leuk, maar Leah zag dat anders ;)
Voor haar was het een normale werkweek. Dus s'ochtends vroeg op om Ella naar school te brengen en voordat we haar moesten ophalen boodschappen gedaan of een beetje chillen. S'middags Ella weer ophalen, samen huiswerk maken, naar zwemles brengen en koken. Heel normaal voor Leah, heel bijzonder voor mij.

Verder spreken we af en toe af met Leah haar vriendinnen en gaan we uiteten of we rijden een rondje. Seattle is zoo mooi en elke keer als we die stad in rijden (keihard meezingend met de radio) word ik helemaal blij.

Maandag wordt alles weer anders want...... WIJ GAAN NAAR LA!
Ik denk dat Leah daar later alles over gaat vertellen.
Voor nu: Seattle, de mensen en alles eromheen, I LOVE IT!!

X Hanne

  • 31 Mei 2017 - 19:27

    Annemieke:

    Wat leuk om te lezen Han!!!
    Echt aan het genieten, fijn hoor.
    Veel plezier nog.
    Dikke kus van je niet meer zo bolle nicht ;-)

  • 31 Mei 2017 - 19:36

    Babs:

    Heerlijk wat een feest. Lekker mer je zus genieten. En dan ook nog naar LA. Helemaal geweldig. Geniet en een dikke knuffel voor jullie tweeën.

  • 31 Mei 2017 - 21:52

    Debby:

    Het is je zoooooo gegund meis, lekker genieten van alles met je zus!
    Maak er een feestje van!!!!

  • 31 Mei 2017 - 22:45

    Petra:

    Ik hou van jullie!!!!

  • 07 Juni 2017 - 10:10

    Melissa:

    Blij om te zien dat jullie van elkaar kunnen genieten !!
    Kus mel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Seattle

Leah

4 januari vertrek ik voor ongeveer 13 maanden naar het grote Amerika. Ik ga daar werken als Au pair. Ik krijg dus de zorg voor een meisje van 6,5. In deze blog hou ik iedereen op de hoogte van alles wat ik meemaak en alles wat ik ga zien.

Actief sinds 21 Nov. 2016
Verslag gelezen: 425
Totaal aantal bezoekers 111761

Voorgaande reizen:

04 Januari 2017 - 04 Januari 2018

Au pair in Washington State

Landen bezocht: