'Summer' in Seattle - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Leah Smith - WaarBenJij.nu 'Summer' in Seattle - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Leah Smith - WaarBenJij.nu

'Summer' in Seattle

Door: Leah

Blijf op de hoogte en volg Leah

22 Mei 2017 | Verenigde Staten, Seattle

De zomer is begonnen!!! Dit weekend was het zo lekker weer. Zon, warm en dus genieten. Ik heb veel verhalen gehoord over de zomer hier en hoe mooi en hoe leuk het dan is. En ze hadden gelijk:

Zaterdagochtend scheen de zon al volop en du ben ik naar Elinoy gereden om daarna samen naar Green Lake te gaan om daar te picknicken. Green lake is een meer waar je helemaal om heen kan lopen. Seattle staat bekend om de 'actieve' mensen. Iedereen loopt hier hard of fietst of wandelt. Vooral op zonnige dagen als deze zijn parken zoals Green Lake zo druk, maar heel gezellig. Ella is deze hele week bij haar moeder en dus ben ik lekker vrij. Toen we in het park zaten, belde Soleil me of ik mee wilden wakeboarden. Nou dat wilde ik natuurlijk wel. Mike en Soleil hebben een eigen boot. Ik ben naar de haven gereden en daar stapte we op hun boot. Ik was eerlijk gezegd heel verbaasd dat ze mij meevroegen want meestal als Ella er niet is, doen zij dingen samen en doe ik mijn eigen ding en zien we elkaar nauwelijks. We stapte op op Lake Union. Dit is een Lake die bekend is van de film Sleepless in Seattle. Op dit Lake heb je een heel mooi uitzicht op de skyline. Na een rondje te hebben gevaren, gingen we door een soort sluis die uitkwam op Lake Washington. Hier gingen we het water in om te gaan wakeboarden. Mike en Soleil hebben dit al best vaak gedaan en het zag er zo vett uit. Ze hadden een wetsuit voor mij meegenomen en dus ging ik het ook proberen. Het was zo gaaf!! De eerste poging ging gelijk goed en daar stond ik dan: Op een wakeboard, achter een boot op Lake Washington in Amerika!! 5 pogingen later was ik helemaal kapot, want het is een best zware workout. Ik heb nu heel veel spierpijn haha.
Na het wakeboarden, vaarden/voeren ( wat is het? ) we naar Kirkland. Daar gingen we wat eten. Dit was de eerste dag dat ik een hele dag alleen met Mike en Soleil op pad ben geweest en het was echt heel gezellig. Hierna hebben we tot ongeveer 7 uur s'avonds lekker rondgevaren. Het grootste compliment wat ik van Mike gekregen heb vandaag was: Thanks for being so awesome!

Vandaag ( zondag ) was het nog warmer dan gister. Ik was al vroeg wakker want ik moest rond 10 uur Downtown zijn. Er was een cluster meeting van een andere cluster dan waar ik in zit maar omdat deze dichterbij is dan mijn eigen cluster ga ik hier meestal heen. Dit keer gingen we naar een Baseball game. Het Baseball team van Seattle heet The Mariners en ze speelde thuis tegen Chicago. Het was heel gaaf om een keer meegemaakt te hebben maar de Game zelf was niet heel spectaculair. Het leuke van deze Games is vooral de sfeer. Iedereen loopt gewoon rond om wat eten te halen of gewoon om het stadion te bekijken. Het is meer een sociaal gebeuren dan echt een wedstrijd vibe. We ( The Mariners) hebben helaas verloren. Ik heb de wedstrijd niet helemaal afgekeken want rond een uur of 3 had ik een farewell BBQ van een vriendin. Volgende week begint zij aan haar travel month.

De komende dagen blijft het lekker weer en ik kan niet wachten!! Overmorgen is het zo ver: Han, ik kan niet wachten om je weer te zien.

  • 22 Mei 2017 - 07:01

    Annemieke :

    Heee leeeee

    Super vet dat wakeboarden!! Beetje jammer van die spierpijn...maar ach gaat wel weer over. ;-)
    Geniet van je tijd met Hanne, super tof in samen tijd door te kunnen brenge. Daar aan de andere kant van de wereld. Heel veel plezier met jullie uitstapje naar LA!
    Enjoy enjoy enjoy

    Dikke knuffel van je bolle nicht

  • 22 Mei 2017 - 08:00

    Peet:

    Leuk leven!!!! I Love you!

  • 22 Mei 2017 - 08:02

    Hanne:

    HET IS GEWOON BIJNA ZO VER! Zo vet❤!!!!

  • 22 Mei 2017 - 09:21

    Mariëlle:

    Wat gaaf Leah!! En wat een compliment kreeg je!! Terecht!!
    lfs van je buuf

  • 22 Mei 2017 - 10:05

    Eveliene:

    Wat gaaf dat het zo leuk blijft, en super gezellig dat Hanne komt! Veel plezier!

  • 28 Mei 2017 - 22:11

    Jos:

    Veel plezier zusjes.

  • 28 Mei 2017 - 22:11

    Jos:

    Veel plezier zusjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Seattle

Leah

4 januari vertrek ik voor ongeveer 13 maanden naar het grote Amerika. Ik ga daar werken als Au pair. Ik krijg dus de zorg voor een meisje van 6,5. In deze blog hou ik iedereen op de hoogte van alles wat ik meemaak en alles wat ik ga zien.

Actief sinds 21 Nov. 2016
Verslag gelezen: 502
Totaal aantal bezoekers 111784

Voorgaande reizen:

04 Januari 2017 - 04 Januari 2018

Au pair in Washington State

Landen bezocht: