3 maanden USA - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Leah Smith - WaarBenJij.nu 3 maanden USA - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Leah Smith - WaarBenJij.nu

3 maanden USA

Door: Leah

Blijf op de hoogte en volg Leah

05 April 2017 | Verenigde Staten, Seattle

4 April al weer.... Dat betekent dat ik nu officieel 3 maanden in Amerika ben. De tijd gaat veel te snel en ik ben blij dat ik hier nog minstens 10 maanden mag zijn! Ik ben al vaak gewaarschuwd voor het '3 maanden dipje' en ik denk dat ik dat af en toe ook heb. Ik zal dat 'dipje' even beschrijven: De eerste twee maanden is alles nog nieuw. Je blijft nieuwe plekken ontdekken en je leert nieuwe mensen kennen. Je hebt nog niet echt je plek helemaal gevonden en dus push je jezelf om er op uit te gaan en leuke dingen te doen. Aangekomen bij de 3de maand verandert dat allemaal een beetje. Je hebt een vast clubje vrienden gevonden waarmee je veel omgaat en het nieuwe is er een beetje af. Je hebt je dagelijks routine gevonden en je moet oppassen dat je niet in een sleur komt. Bij mij valt het allemaal wel mee maar soms vraag ik me wel eens af hoe ik het de komende maanden allemaal ga doen. Ik wil nieuwe dingen blijven zien en doen. Ik wil mezelf blijven uitdagen en me niet willen vervelen. Hoe ga ik alle vrije tijd die ik ga hebben invullen? Ella wordt vrijdag 7 en dus gaat het schema veranderen. 'Week on, week off'. Ik ga dus een hele week vrij krijgen na een hele week te hebben gewerkt. Het wordt gelukkig Lente en het weer wordt beter dus waarschijnlijk zijn er straks veel meer opties als het gaat over activiteiten. Ik kan niet wachten.

Eergister heb ik een hele leuke dag gehad. Omdat Ella op haar verjaardag bij haar moeder is, vierden we zondag haar verjaardag hier. Ze was helemaal blij met alle cadeautje's die ze van ons gekregen had. De zon scheen dus besloten ze om te gaan hiken. Ik mocht zelf beslissen of ik mee wilde doen met alles wat ze die dag zouden gaan doen. Ik wilde dat natuurlijk wel. Na een leuke en niet hele zware hike reden we naar huis om ons daar netjes aan te kleden als voorbereiding op die avond. We gingen namelijk eten boven in de space needle. Voordat het tijd was om te gaan eten, gingen we eerst huizen kijken. Mike en Soleil zijn van plan om dit jaar te gaan verhuizen en dus zijn ze druk met het uitzoeken van een huis. Het was echt super leuk dat ik mee mocht en ze vroegen ook steeds wat ik van het huis vond. Ik ben nog nooit in mijn leven in zulke grote huizen geweest!!
Toen we 2 huizen bezocht hadden, reden we door naar Downtown Seattle. Ella wilden heel graag in het reuzenrad dat aan het water staat in Seattle. Toen we in de rij stonden, vroeg Soleil of ik eigenlijk bang was voor hoogtes...... Euumm.... Ja dat ben ik eigenlijk wel.... Maar nu we er toch waren ging ik gewoon mee. Uiteindelijk was het best mooi maar echt leuk vond ik het ook weer niet haha. Na deze angst te hebben overwonnen, was het tijd voor het echte werk: The Space Needle. Met een glazen lift gingen we helemaal omhoog waar het restaurant zat. We hadden uitzicht over de hele stad. Het restaurant zelf draaide. Het duurde 47 minuten om een heel rondje te gaan. Het eten was heel lekker maar eerlijk gezegd had ik niet heel erg honger. Leah en hoogtes gaan toch niet helemaal goed samen. Na deze vermoeiende en hele leuke dag zat ik weer thuis in mijn kamer en stuurde ik Mike en Soleil een berichtje om ze te bedanken voor vandaag. Ik kreeg als reactie: We really appreciate you and you are the best au pair we have ever had! Thanks for joining us today.
( Ik zal ook foto's plaatsen van dingen waar ik niet over heb geschreven )

  • 05 April 2017 - 05:57

    Annemieke:

    He leeee! Komt wel goed met die dipjes, mag best af en toe en gelukkig doe je ook nog heel veel leuke dingen.
    Hoooooooooogtes...dapper hoor dat reuzenrat!!
    Enne..moooooi compliment zeg, ga zo door.

    Dikke knuf van je bolle nicht ;-)

  • 05 April 2017 - 07:17

    Pete:

    Hoi Lee,
    Mooi verslag weer! Leuk om regelmatig zo'n verslag te lezen! Have fun, schat!!

  • 05 April 2017 - 10:00

    Helene :

    Awh Leh, klinkt echt super leuk. En die foto's zijn ook echt zo lief!

  • 06 April 2017 - 20:56

    Liza:

    Wowie, wat onwijs vet weer. Het komt wel goed daar met jou. Ennuh, voor jou vliegt de tijd misschien maar van mij mag het nog best wat sneller...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Seattle

Leah

4 januari vertrek ik voor ongeveer 13 maanden naar het grote Amerika. Ik ga daar werken als Au pair. Ik krijg dus de zorg voor een meisje van 6,5. In deze blog hou ik iedereen op de hoogte van alles wat ik meemaak en alles wat ik ga zien.

Actief sinds 21 Nov. 2016
Verslag gelezen: 655
Totaal aantal bezoekers 111796

Voorgaande reizen:

04 Januari 2017 - 04 Januari 2018

Au pair in Washington State

Landen bezocht: