Officieel een Maand weg!! - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Leah Smith - WaarBenJij.nu Officieel een Maand weg!! - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Leah Smith - WaarBenJij.nu

Officieel een Maand weg!!

Door: Leah

Blijf op de hoogte en volg Leah

04 Februari 2017 | Verenigde Staten, Seattle

Wauw.... 4 januari 2017 is nu alweer een maand geleden. De dag dat ik afscheid heb genomen van mijn familie en vrienden en de dag dat mijn avontuur begon. En ik ben er nog steeds haha. Ik verras mezelf elke week weer dat ik me goed voel en ( nog ) geen heimwee heb. Heb je ooit wel eens gehad dat je ergens kwam, wetend dat je daar een jaar gaat wonen, helemaal alleen, in een vreemd land en je niet weet wat je te wachten staat? Nee ik dus ook niet tot nu. Tijdens de procedure en tijdens Orientatie in New york, hebben wij als au pairs heel veel informatie gekregen over hoe we ons misschien gaan voelen en hoe we dat dan oplossen en hoe we daar mee om gaan. Toch denk ik dat niemand je hier op kan voorbereiden. Als je er eenmaal bent is alles anders dan je van te voren dacht. Ik heb veel contact met andere au pairs en elke au pair maakt het zelfde proces door maar heeft een compleet ander jaar, want elke gezin, elk huis, elke stad is weer anders. Tot nu toe ben ik heel erg blij dat ik in dit super leuke gezin terecht ben gekomen. De eerste paar weken vond ik het vele alleen zijn niet heel erg leuk maar nu ik er aan begin te wennen en vrienden maak, vind ik het super! Ik kan doen wat ik wil. Ik denk dat ik dat gedeelte het aller leukste vind. De vrijheid die je hier hebt is zo fijn. Ik kan nu gewoon weekendjes weg plannen naar San Diego, New York, Boston, LA en noem maar op. In Nederland is dat bijna onmogelijk. En hier kan het!
Ik vind het altijd heel leuk om jullie reacties te lezen op deze blog.

De afgelopen week heb ik heel veel vrij gehad. Ik ben veel weg geweest. Laatst heb ik samen met een vriendin een soort berg 'beklommen'. Het duurde een uur om de top te bereiken maar het uitzicht was echt te mooi. Mijn community counselor kwam ook langs om te kijken hoe alles ging hier. Eigenlijk heeft ze niks speciaals gezegd. We hebben alle regeltjes doorgenomen maar we hadden niet veel om over te praten. Alles gaat goed tussen mij en mijn host family. Ik begin me echt echt thuis te voelen hier en volgens mij vinden zij het ook leuk dat ik hier ben. Ze hebben mij zelfs een 100 dollar gift card gegeven voor bed,bath and beyond. Ze zeiden dat ik het zo goed doe en dat ze heel erg blij met me zijn dus daarom kreeg ik dit cadeau.
1 month down, 11 to go! En ik heb er zin in!

  • 04 Februari 2017 - 19:05

    Fleur:

    Wat leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt Leah! Deze maand vol ervaringen en avontuur nemen niemand je meer af en er komen er nog 11 bij ook! Have fun!! :-)

  • 04 Februari 2017 - 19:09

    Je Bolle Nicht ;-):

    Super om te lezen Leeee!!!
    En mooie foto's, wat een prachtige omgeving , ik snap dat je daarvan geniet.
    Nog 11 maanden te gaan, enjoy enjoy enjoy
    Jouw eigen avontuur

  • 05 Februari 2017 - 08:40

    Debby:

    Wat een prachtige foto's meis en wat ben ik blij dat jij zoooooo geniet van alles! Trots op mijn nichtje!!!

  • 05 Februari 2017 - 09:57

    Peet:

    Kusjes van een trotse mama. xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Seattle

Leah

4 januari vertrek ik voor ongeveer 13 maanden naar het grote Amerika. Ik ga daar werken als Au pair. Ik krijg dus de zorg voor een meisje van 6,5. In deze blog hou ik iedereen op de hoogte van alles wat ik meemaak en alles wat ik ga zien.

Actief sinds 21 Nov. 2016
Verslag gelezen: 567
Totaal aantal bezoekers 111792

Voorgaande reizen:

04 Januari 2017 - 04 Januari 2018

Au pair in Washington State

Landen bezocht: