Maand 13 - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Leah Smith - WaarBenJij.nu Maand 13 - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Leah Smith - WaarBenJij.nu

Maand 13

Blijf op de hoogte en volg Leah

12 Februari 2018 | Verenigde Staten, Seattle

Het is alweer bijna februari dus tijd voor een update!
Nu ik in mijn extention tijd zit ben ik wat relaxter geworden ofzo. Ik merk dat ik niet meer zo streng voor mezelf ben als het gaat om eropuit gaan. Soms moest ik mezelf er echt toe zetten om s'avonds de deur uit te gaan ook al had ik helemaal geen zin maar had altijd het idee dat het 'moest'. Nu vind ik het helemaal niet erg om gewoon een paar avondjes thuis te zitten.

een paar weken geleden ben ik een lang weekend naar Canada geweest met 4 vrienden. We namen zaterdag ochtend heel vroeg de boot naar Victoria BC vanuit Seattle. Als je er een kaart bij pakt zie je dat dat best een eindje varen is. Na een boot rit van ongeveer 3 uur kwamen we aan in Canada. Victoria is niet een hele grote stad maar het is zeker de moeite waard. We hadden een hotel geboekt voor 1 nacht omdat we de volgende dag aan onze roadtrip begonnen. Victoria BC is deel van Vancouver Island. Het eiland is heel groot en daarom besloten we om een deel hiervan te gaan verkennen. Ons einddoel was het kleine surf dorp Tofino. Het dorp zelf was niet heel boeiend maar de roadtrip zelf was zo mooi. Ik zal proberen wat foto's te uploaden.
Na een rit van 5 uur hadden we ons einddoel bereikt waar we ook 1 nacht verbleven. Maandag was de laatste dag en de langste dag haha. We moesten helemaal terug naar Victoria rijden om daar s'middags de boot naar Seattle te nemen. In totaal dus ongeveer een 8/9 uur durende reis maar het was het zeker waard.

Okay, what else?....

Oohja... had ik al vertelt dat ik tot Juni blijf? Ik heb besloten om een maandje langer te blijven dan gepland. Mike en Soleil kunnen geen nieuwe au pair vinden voor in mei en dus heb ik aangeboden langer te blijven en ze te helpen vooral als de baby er is

  • 12 Februari 2018 - 21:59

    Mariëlle:

    Wat een mooi uitstapje Leah!
    Je haalt er uit wat er in zit. Doe je goed.
    En wat lief om nog een extra maand te blijven. Ga je al aftellen om iedereen in Nederland weer te zien, of is dit nog te ver?
    Geniet van je geweldige tijd daar!
    liefs, je buuf van lang geleden ;-)

  • 13 Februari 2018 - 06:21

    Annemieke:

    Nog ff naar Canada..wat leuk!!

    Tot juni..ooo das nog maar....veeeeeuuujl te lang ;-)
    Geniet nog maar lekker. En als de baby er is,succes met de poepluiers en slapeloze nachten. En veel knuffelplezier!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Seattle

Leah

4 januari vertrek ik voor ongeveer 13 maanden naar het grote Amerika. Ik ga daar werken als Au pair. Ik krijg dus de zorg voor een meisje van 6,5. In deze blog hou ik iedereen op de hoogte van alles wat ik meemaak en alles wat ik ga zien.

Actief sinds 21 Nov. 2016
Verslag gelezen: 408
Totaal aantal bezoekers 111802

Voorgaande reizen:

04 Januari 2017 - 04 Januari 2018

Au pair in Washington State

Landen bezocht: