Week 6 ( alweer ) - Reisverslag uit Renton, Verenigde Staten van Leah Smith - WaarBenJij.nu Week 6 ( alweer ) - Reisverslag uit Renton, Verenigde Staten van Leah Smith - WaarBenJij.nu

Week 6 ( alweer )

Door: Leah

Blijf op de hoogte en volg Leah

21 Februari 2017 | Verenigde Staten, Renton

Het is weer een tijdje geleden dat ik iets geschreven heb. Het wordt steeds moeilijk om regelmatig iets te bloggen, want alles wordt een beetje normaal. De dingen die ik doe zijn niet meer zo nieuw en ook niet zo speciaal. Mijn normale dag bestaat meestal uit boodschappen doen, even schoonmaken, Ella ophalen en wegbrengen, met vrienden afspreken etc. Dit weekend was ik weer home alone. Mike, Soleil en Ella waren in Arizona omdat Soleil daar lezingen moest geven. Ik had dus weer het hele weekend om leuke dingen te doen. Vrijdag ben ik naar Pike Place Market geweest. Dit is een markt aan het water in Downtown Seattle. Ik was hier al 1 keer eerder geweest op mijn eerste dag hier. Toen was ik ziek dus rook en proefde ik helemaal niks en aangezien de markt allemaal restaurantjes heeft en proef dingetjes was het nu een stuk leuker :)
Het was een super mooie dag en de zon scheen. Het voelde net Lente. Ik besloot om daar met de auto heen te gaan ipv met de bus. Wat ik even vergeten was, was dat Seattle heel veel, hele steile hellingen heeft. Pike place Market ligt helemaal beneden. De heen weg was dat dus geen probleem. De terugweg heb ik echt met klamme handen achter het stuur gezeten. Ik rij natuurlijk een manual en door de stoplichten stond ik heel vaak stil midden op het steile stuk. Ik dacht echt dat ik de auto nooit naar boven zou kunnen rijden maar uiteindelijk is het gelukt. De volgende keer neem ik de bus haha.
Diezelfde avond ben ik met een andere vriendin naar de film geweest. Zaterdag had ik weer een drukke dag. S'ochtends heb ik het huis schoongemaakt en had ik mijn tweede cluster meeting. Een cluster meeting is een meeting met alle meisjes die dezelfde counselor hebben. De ouders van Mike zouden maandag komen en dus hadden ze mij gevraagd of ik het huis een beetje schoon kon maken.
S' avonds ben ik gaan bowlen met 4 andere meisjes en dat was super gezellig.
Zondag ben ik naar Seattle geweest en hebben we bij iemand thuis pizza besteld en films gekeken. Lekker druk weekend maar heel gezellig.
Gisteravond heb ik iedereen van het vliegveld gehaald ( De Opa en Oma ook ) en zijn we met z'n alle uiteten geweest. Het was wel even gek om van een weekend alleen naar een huis vol mensen te gaan. Deze week heeft Ella vakantie dus waarschijnlijk gaan we veel leuke dingen doen.

Oohja Valentijnsdag is natuurlijk geweest. Ik had dus echt geen idee dat het echt een ding was hier. Ella zei laatst: Mijn favorite feestdag is valentijnsdag. Op school delen ze dan allemaal dingen uit aan iedereen. Die dag ging ik naar the mall en toen ik terug kwam lag er een heel pakket voor mijn deur met allemaal cadeautjes voor mij van mijn gast gezin. Een lief kaartje, een kussen, een mooie ketting en een koekjesmix. Ik geloof toch echt dat ik geen beter gezin had kunnen wensen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Renton

Leah

4 januari vertrek ik voor ongeveer 13 maanden naar het grote Amerika. Ik ga daar werken als Au pair. Ik krijg dus de zorg voor een meisje van 6,5. In deze blog hou ik iedereen op de hoogte van alles wat ik meemaak en alles wat ik ga zien.

Actief sinds 21 Nov. 2016
Verslag gelezen: 468
Totaal aantal bezoekers 111765

Voorgaande reizen:

04 Januari 2017 - 04 Januari 2018

Au pair in Washington State

Landen bezocht: