Research - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Leah Smith - WaarBenJij.nu Research - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Leah Smith - WaarBenJij.nu

Research

Door: Leah

Blijf op de hoogte en volg Leah

24 Januari 2017 | Verenigde Staten, Seattle

De afgelopen dagen is er eigenlijk niet heel erg veel spannends gebeurd. Zoals deze titel al zegt, ben ik vooral bezig geweest om dingen te zoeken die ik kan doen in mijn vrije tijd. Vandaag heb ik verschillende vrijwilligers organisaties gemaild en heb ik contact gezocht met andere au pairs. Het is de bedoeling dat mijn community counselor volgende week maandag naar ons huis komt om te praten over hoe het tot nu toe gaat. Gisteravond heb ik het samen met mijn host parents even gehad over hoe zij vinden dat ik het de afgelopen 2 weken gedaan heb als hun au pair. Ik was wel heel erg benieuwd naar hun mening en ook vond ik het fijn om even wat feedback te krijgen. Ze waren heel erg blij met mij en ze zeiden dat het voelt alsof ik hier al heel erg lang ( wat ze dus positief bedoelen ). Eerst vond ik het wel een beetje eng om zo naar hun mening te vragen maar uiteindelijk heeft het heel erg goed uitgepakt. Dit weekend ben ik samen met Elinoy ( meisje uit Israel ) naar een soort outlet geweest om wat kleren te kopen. Daarna zijn we doorgereden naar Discovery park. Hier hebben we een hike gedaan van 2,8 miles wat ongeveer het zelfde is als 4,5 km. Na het hele ziek zijn, was ik dus best trots op mezelf dat ik zo sportief bezig ben geweest. Het park licht op ongeveer een half uurtje rijden van mij vandaan en als je eenmaal op het hoogste punt van het park bent aangekomen, heb je een super mooi uitzicht over het water en in de verte zie je de bergen liggen. Gister was ik heel erg moe op een of andere manier. Waarschijnlijk van al die nieuwe indrukken. Vandaag voel ik me weer helemaal fit. Dit heeft waarschijnlijk weer te maken met de goede feedback van gisteravond. Vanochtend heb ik Ella naar school gebracht en de rest van de dag ben ik vrij. Ik ben gelijk vanuit haar school doorgereden naar de Bellevue club. Daar heb ik even gesport en daarna ben ik weer naar huis gereden. Mijn host mum is vandaag de hele dag thuis dus dat is wel gezellig. Gisteravond hebben we ook het plan gemaakt dat ik voor de hele week een menu mag bedenken en daar dan ook de boodschappen voor mag gaan doen. Boodschappen doen is hier dus eigenlijk heel erg leuk. Allemaal nieuwe en andere producten en alles is zoooo groot. Ik ben net terug van Sam's club en QFC ( allebei grote supermarkt ketens ). Ik merk wel dat alles hier qua boodschappen net een beetje duurder is dan in Nederland. Oohja, Vrijdagavond zijn we met het hele gezin uit eten geweest bij een mexicaans restaurant. Het was echt super gezellig en daarna hebben we nog een frozen yoghurt gehaald. Mijn plan voor deze week is om eigenlijk de buurt en de stad een beetje te gaan verkennen. Morgen moet ik Ella weer ophalen van school dus ik ben de hele ochtend en begin van de middag vrij. Waarschijnlijk ga ik lunchen met een meisje uit Zweden. Woensdag ga ik ontbijten met een andere au pair. Ik probeer nu met zoveel mogelijk mensen wat af te spreken en de kans dat er een leuk iemand tussen zit wordt dan veel groter. Ik zit hier nu bijna 3 weken en I am still going strong!!

  • 24 Januari 2017 - 10:09

    Helene:

    Super leuk om te lezen Leh!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Seattle

Leah

4 januari vertrek ik voor ongeveer 13 maanden naar het grote Amerika. Ik ga daar werken als Au pair. Ik krijg dus de zorg voor een meisje van 6,5. In deze blog hou ik iedereen op de hoogte van alles wat ik meemaak en alles wat ik ga zien.

Actief sinds 21 Nov. 2016
Verslag gelezen: 421
Totaal aantal bezoekers 111766

Voorgaande reizen:

04 Januari 2017 - 04 Januari 2018

Au pair in Washington State

Landen bezocht: