Mijn plekje vinden - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Leah Smith - WaarBenJij.nu Mijn plekje vinden - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Leah Smith - WaarBenJij.nu

Mijn plekje vinden

Door: Leah

Blijf op de hoogte en volg Leah

18 Januari 2017 | Verenigde Staten, Seattle

Waar was ik gebleven.... oohja! De laatste paar dagen probeer ik met zo veel mogelijk mensen wat af te spreken om zo wat contacten te hebben hier in de buurt. Zondag ben ik samen met een vriendin Seattle in geweest. Ze woont ongeveer 30 min van mij vandaan dus met de auto is dat prima te doen. De weg van mijn huis naar Seattle is zo mooi. Eerst moet ik altijd over een lake rijden en op een zonnige en heldere dag kan je de bergen en Seattle zien liggen. Na die brug kom je op een eiland. Dit eiland heet Mercer Island. Dan komt er weer een brug die Mercer Island met Seattle verbindt. Ook dit is weer heel mooi met de bergen en uitzicht op de stad. Ik kwam aan bij haar huis en daarna hebben we de hele dag rondgelopen in de stad. Seattle is een hele mooie stad met veel stijle hellingen. De volgende dag had ik aardig wat spierpijn van al dat lopen haha. We hebben een hele leuke frozen yoghurt bar gevonden. Je kan allemaal verschillende smaken yoghurt proeven en als je een smaak gekozen hebt kan je je eigen topping kiezen. De hele wand was vol met smaken. We zijn ook naar het water gelopen en dat was echt super mooi. Ik zal wat foto's laten zien in deze blog. Na de hele dag rond te hebben gelopen, hebben we ergens wat gegeten en daarna ben ik weer naar huis gereden. Maandag had ik de hele dag vrij! Ik ben naar Bellevue square geweest. Dit is een hele grote mall en daar had ik afgesproken met een vriendin. We hebben elke winkel wel gehad en als ik geld heb ( als ik mijn eerste salaris krijg ) kan ik daar goed gaan shoppen. Ook ben ik voor het eerst hier naar de gym geweest. Mijn gastgezin heeft een pasje waar ik altijd gebruik van mag maken. Nu heb ik in ieder geval al iets wat ik regelmatig kan gaan doen in mijn vrije tijd. Gister heb ik Ella opgehaald van school en hebben we samen gekookt. Ik heb het idee dat ze me wel aardig vindt dus dat gaat de goede kant op. Vandaag moet ik 'afrijden' en heb ik mijn eerste muziek les! Ik ben benieuwd. Ik begin me steeds meer thuis te voelen hier maar het duurt nog wel een tijdje voordat ik echt helemaal mezelf kan zijn denk ik maar dat hoort er een beetje bij. Ik heb veel contact met andere au pairs die ik in New York heb ontmoet en we helpen elkaar als we met iets zitten of als we gewoon even niet weten wat we moeten doen. Tot nu toe bevalt het me goed hier!

  • 18 Januari 2017 - 18:38

    Petra:

    Mazzelkont!!! xxx

  • 18 Januari 2017 - 18:54

    Eveliene:

    Klinkt goed, en het ziet er mooi uit op de foto's! En je vermaakt je prima dus, klinkt al lekker druk. Plezier!!

  • 18 Januari 2017 - 22:34

    Jen & Co:

    Schattie, mooi hoor allemaal! Fijn je vandaag even op de FT te hebben gezien en gesproken :) dikke kus

  • 19 Januari 2017 - 17:58

    Karin:

    Mooie verhalen Leah. Goed om te lezen dat je het zo naar je zin hebt.
    lieve groetjes van ons allemaal.

  • 19 Januari 2017 - 20:35

    Jos:

    Hoi American woman, dat gaat lekker daar volgens mij. Alvast gefeliciteerd met jullie nieuwe president. En dan de belangrijke vragen wat voor SUV rijd je in en hoe zit het met de beren?
    Stay cool and keep in lane. ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Seattle

Leah

4 januari vertrek ik voor ongeveer 13 maanden naar het grote Amerika. Ik ga daar werken als Au pair. Ik krijg dus de zorg voor een meisje van 6,5. In deze blog hou ik iedereen op de hoogte van alles wat ik meemaak en alles wat ik ga zien.

Actief sinds 21 Nov. 2016
Verslag gelezen: 489
Totaal aantal bezoekers 111797

Voorgaande reizen:

04 Januari 2017 - 04 Januari 2018

Au pair in Washington State

Landen bezocht: